Δευτέρα 22 Ιούνιος 2026

Λειτουργία του Σχολείου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Η εγγραφή των μαθητών και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, για το νέο σχολικό έτος θα γίνεται  από τις 19/6/2026 μέχρι την 29/6/2026 τις ώρες απο 08:30 έως 13:30. Σε διαφορετική περίπτωση η εγγραφή μπορεί να γίνει και από 1 έως 10 Σεπτεμβρίου 2026.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ για την εγγραφή κάθε μαθητή/τριας της Α΄ Τάξης πρέπει να προσκομίσετε:

  1. Δελτίο Ταυτότητας του γονέα/κηδεμόνα που πραγματοποιεί την εγγραφή (αν δεν υπάρχει, απαραίτητα το διαβατήριο).
  2. ΜΟΝΟ για τους αλλοδαπούς μαθητές, το πρωτότυπο πιστοποιητικό  γέννησης από την χώρα προέλευσης ΚΑΙ την επίσημη μετάφρασή του στα ελληνικά .
  3. Την υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ) που θα βρείτε εδώ ή θα προμηθευτείτε από το σχολείο μας. Συμπληρώνεται από τον γονέα που θα δηλωθεί στο σχολείο ως 1ος κηδεμόνας του παιδιού.
  4. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας του μαθητή/τριας  (Α.Δ.Υ.Μ.) που μπορείτε να βρείτε εδώ ή να προμηθευτείτε από το σχολείο μας.
  5. Σε περίπτωση διαζυγίου απαιτείται η δικαστική απόφαση για την επιμέλεια. Ο γονέας που ΔΕΝ έχει την επιμέλεια πρέπει να προσκομίσει στο σχολείο μια ΥΔ με τα στοιχεία του.
  6. Έντυπο γονικής συγκατάθεσηςγια την δημιουργία  λογαριασμού πρόσβασης στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ): email, η-τάξη, e-me κά. Το έντυπο αυτό θα το βρείτε εδώ και χρειάζεται ΜΟΝΟ, αν ο λογαριασμός δεν έχει ήδη δημιουργηθεί στο δημοτικό ή στο προηγούμενο σχολείο του μαθητή.

Η συνδρομή στο Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων είναι 10€ για ένα παιδί και 15€ για δύο, ενω το αντίτιμο των εισιτηρίων για τους Σχολικούς περιπάτους της επόμενης σχολικής χρονιάς είναι 12€ .

 

 

Απο τη Διεύθυνση

Για την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων και των τριών τάξεων του Σχολείου μας επιλεξτε τους παρακάτω συνδέσμους:

 

Εξεταστέα ύλη Γ' Γυμνασίου

Εξεταστέα ύλη Β' Γυμνασίου

Εξεταστέα ύλη Α' Γυμνασίου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

σας ενημερώνουμε ότι λόγω κατάληψης του Σχολείου, τα μαθήματα θα γίνουν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex. Το πρόγραμμα για σήμερα Παρασκευή 27-2-26 και της διευθύνσεις των καθηγητών στο webex, μπορείτε να τα δείτε εδώ:
http://tinyurl.com/2mwztjub

Υπενθυμίζουμε ότι οι απουσίες των μαθητών/ριών προσμετρώνται κανονικά κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης.

Από τη Δ/νση του Σχολείου

 Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιολόγησης και κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός που αφορούσε την επιλογή τουριστικού γραφείου για τη διοργάνωση 3ήμερης εκδρομής του Σχολείου σε Πάτρα -Ναύπακτο .

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν το πλήρες αρχείο της απόφασης από τον παρακάτω σύνδεσμο:

Κατακύρωση διαγωνισμού

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το σχολείο μας υλοποίησε με επιτυχία το πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης, με στόχο την ενίσχυση της ενσυναίσθησης, της επικοινωνίας και της ειρηνικής επίλυσης συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών.

Φέτος, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε και να συνεργαστούμε με το Γυμνάσιο Μακροχωρίου, ενισχύοντας έτσι τη διάδραση και τη συνεργασία μεταξύ σχολικών μονάδων. Μαθητές και μαθήτριες από τα δύο σχολεία συμμετείχαν σε κοινές δράσεις, βιωματικά εργαστήρια και προσομοιώσεις περιστατικών, ανταλλάσσοντας εμπειρίες και απόψεις γύρω από το ρόλο του διαμεσολαβητή στο σχολικό περιβάλλον.

Οι δράσεις περιλάμβαναν:

  • Εκπαίδευση μαθητών στη μεθοδολογία της διαμεσολάβησης
  • Ομαδικές δραστηριότητες και παιχνίδια συνεργασίας
  • Συζήτηση με βάση αληθινά ή υποθετικά περιστατικά
  • Παρουσιάσεις από μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα

Η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν ενθουσιώδη, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της διαμεσολάβησης ως εργαλείου για τη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς, δημοκρατικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.

Ευχαριστούμε θερμά το Γυμνάσιο Μακροχωρίου για τη συνεργασία, καθώς και όλους τους μαθητές που στήριξαν το πρόγραμμα.

Η διαμεσολάβηση συνεχίζει να είναι για εμάς ένας δρόμος διαλόγου και σεβασμού, που ανοίγει τον δρόμο για ένα καλύτερο «μαζί»!

Οι καθηγήτριες

Τσιομεσίδου Μαρία

Μπενάκη Ελένη

Καμπάογλου Δήμητρα

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account